Guess
Guess ir amerikāņu modes zīmols, ko dibināja četri brāļi: Pols, Džordžs, Moriss un Armands Marciano. Uzņēmums tika dibināts 1981. gadā, kad brāļi pārcēlās uz ASV, kur atvēra savu pirmo filiāli. Papildus apģērbam Guess pārdod arī aksesuārus, smaržas un rotaslietas vairāk nekā 80 pasaules valstīs.
Guess logotipa nozīme
Sarkanā krāsa, ko varat atrast logotipā, simbolizē mīlestību un kaislību. Melns nozīmē eleganci un izsmalcinātību, bet baltā krāsa apzīmē tīrību, integritāti un uzticamību.
Marilyn džinsi
Viens no pirmajiem Guess dizainiem bija pieguļošie džinsi Marilyn 3 Zip, kurus joprojām varat atrast veikalos un tiešsaistes veikalos. Pirmais universālveikals, kas izrādīja interesi par Merilinu, bija Blūmingdeila, kas pasūtīja tieši divus desmitus. Tās no plauktiem pazuda pāris stundu laikā un šis brīdis aizsāka ļoti veiksmīgu šī zīmola karjeru.
Ikoniskas preces
Zīmola Guess ikonu produktu vidū ir džinsi, klasiski t-krekli ar zīmola logotipu, rokassomas, kā arī rotaslietas. 2005.gadā zīmols laida klajā smaržas „Guess for Women“ un gadu vēlāk „Guess for Men“. Divus gadus vēlāk tika izveidots koncepts „G by Guess“, kas paredzēts jaunām sievietēm un meitenēm, piedāvājot savas preces par pieejamākām cenām.
Popularitāte
Neilgi pēc Marilyn džinsu panākumiem Guess kļuva par jaunības, pievilcīguma un piedzīvojumiem bagāta dzīvesveida simbolu. Laika gaitā dažādas slavu guvušas reklāmas kampaņas ir pārvērtušas nezināmas sejas par veiksmīgiem modeļiem un rosinājušas cilvēkos vēlmi pēc perfektas dzīves. 2004.gadā uzņēmums izveidoja zīmolu Marciano, kas piedāvā trendīgus apģērbus sievietēm un vīriešiem.
Sadarbība ar slavenībām
Guess zīmols ir pazīstams ar to, ka sadarbojas ar slavenām aktrisēm, modelēm un dziedātājām. Reklāmas kampaņās parādījušās tādas skaistules kā Karla Bruni, Klaudija Šīfere, Drū Berimora, Eva Herciga, Adriana Lima. 2020.gada pavasara/vasaras kampaņā Dženifera Lopesa tika attēlota kā 60. gadu itāļu filmu zvaigzne.
Ikoniskas preces
Zīmola Guess ikonu produktu vidū ir džinsi, klasiski t-krekli ar zīmola logotipu, rokassomas, kā arī rotaslietas. 2005.gadā zīmols laida klajā smaržas „Guess for Women“ un gadu vēlāk „Guess for Men“. Divus gadus vēlāk tika izveidots koncepts „G by Guess“, kas paredzēts jaunām sievietēm un meitenēm, piedāvājot savas preces par pieejamākām cenām.
Zīmols? GUESS!
Guess ir amerikāņu apģērbu zīmols, un to izveidoja Marčiano brāļi, kuri no Francijas devās uz ASV amerikāņu sapņa meklējumos. Viņu pirmais produkts bija džinsi „Marylin“, kurus brāļi pārdeva Blūmingeilas universālveikalā, Ņujorkā. Tie ātri vien tika izpirkti no veikala plauktiem un kļuva par iecienītu preci. 1985. gadā zīmola produktu reklāmas kampaņām sāka izmantot melnbaltas krāsas paleti, šādu tēlu savai publicitātei GUESS izmanto vēl šodien. Reklāmu sejas bijušas pasaulē atpazīstamas modeles, piemēram, Eva Herzigova un Klaudija Šīfere. Zīmols piedāvā sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbus, aksesuārus un apavus.
GUESS aksesuāri
Vai jums patīk papildināt savu izskatu ar stilīgiem aksesuāriem? Tad jūs esat īstajā vietā. Guess zīmols piedāvā ietilpīgas un elegantas rokassomas ikdienas lietošanai, praktiskas mugursomas, jostas un citus aksesuārus. Un tos būs ļoti viegli apvienot ar jebkuru jūsu tēlu! Izvēlieties Guess zīmola aksesuārus neitrālos toņos, spilgti sarkanā vai rozā krāsā. Pateicoties savai vienkāršībai un klasiskajam dizainam, zīmola aksesuāri būs piemērota izvēle gan darbam birojā, gan randiņam, gan vakariņām ar draugiem.
GUESS – mode ikvienam
Guess zīmols ir lieliska izvēle visai ģimenei. Sievietes var atrast apģērbu pavasara vai vasaras sezonai un pieskaņot tam GUESS apavus. Vīriešiem zīmols piedāvā t-kreklus, klasiskos džinsus, kā arī brīvā laika apavus. Meitenēm patiks rozā kleitiņas, bet zēniem – krekli un šorti