Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger ir amerikāņu zīmols, kas pazīstams ar elegances un ikdienišķuma sajaukumu visaugstākajā kvalitātē. Zīmolu radīja Tomijs Hilfigers, kurš mūsdienās tiek uzskatīts par ļoti veiksmīgu modes dizaineru.
Tommy Hilfiger pirmsākumi
Zīmolu Tommy Hilfiger dibināja amerikānis Tomijs Hilfigers. Tomijs ir dzimis un audzis Almīrā (pilsēta Ņujorkas štatā) 9 bērnu ģimenē. Vecāki vēlējās, lai viņš būtu inženieris, taču jau kopš maza vecuma viņu piesaistījusi mode. 18 gadu vecumā viņš sāka strādāt mazumtirdzniecībā un drīz pēc tam atvēra savu pirmo apģērbu veikalu – The People's Place, kurā pārdeva pārsvarā bikses un topus. Tomēr šis pirmais bizness nebija ekonomiski veiksmīgs.
Sarkanais, zilais un baltais simbols
Vēlāk T. Hilfigers nodibināja sadarbību ar Indijas tekstila magnātu Mohanu Murjani. Pateicoties viņam, Tomijs varēja atļauties ieguldīt reklāmās visā Ņujorkā. 1984. gadā tika izveidota Tommy Hilfiger Corporation. Ikoniskais sarkanzili-baltais logotips drīz vien kļuva populārs un iecienīts cilvēku vidū.
Mūžīgais dizains
Tommy Hilfiger zīmols ir Amerikas vadošā dzīvesveida modes sinonīms ar vairāk kā 1000 veikaliem 90 valstīs. Tommy Hilfiger sieviešu un vīriešu kolekcijas gadu no gada tiek atzītas par mūžīgiem modes dārgumiem. Šim zīmolam raksturīgi ir polo krekli, kokvilnas T-krekli, brīvi sporta krekli un arī sporta apakšveļa, no apavu sortimenta dominē kedas. Visi modeļi ir dekorēti ar Tommy Hilfiger logotipu vai zīmola emblēmu.
Sporta, vīriešu un sieviešu apģērbi
Sporta, vīriešu un sieviešu apģērbi. Sākumā Tommy Hilfiger produktu portfeli galvenokārt veidoja vīriešu apģērbi un sporta apģērbi. Taču, zīmola popularitātei turpinot augt, pieauga arī preču klāsts. Piedāvājumam tika pievienoti sieviešu apģērbi, apavi, kā arī vīriešu un sieviešu aksesuāri, piemēram, maki, rokassomas, cepures, pulksteņi un smaržas.
Uzņēmuma pārdošana
2006. gadā Hilfigers pārdeva savu uzņēmumu investīciju firmai par 1,6 miljardiem dolāru. Četrus gadus vēlāk, 2010. gadā, uzņēmums tika pārdots vēl vienu reizi, šoreiz uzņēmumam Calvin Klein par 3 miljardiem dolāru. Tomēr T.Hilfigers joprojām turpina piedalīties jaunu kolekciju izstrādē un rada apģērbu, ko ikdienā nēsā desmitiem tūkstošu kvalitatīvas modes cienītāju visā pasaulē.
Mūžīgais dizains
Tommy Hilfiger zīmols ir Amerikas vadošā dzīvesveida modes sinonīms ar vairāk kā 1000 veikaliem 90 valstīs. Tommy Hilfiger sieviešu un vīriešu kolekcijas gadu no gada tiek atzītas par mūžīgiem modes dārgumiem. Šim zīmolam raksturīgi ir polo krekli, kokvilnas T-krekli, brīvi sporta krekli un arī sporta apakšveļa, no apavu sortimenta dominē kedas. Visi modeļi ir dekorēti ar Tommy Hilfiger logotipu vai zīmola emblēmu.
Tommy Hilfiger burvība
Modes dizaineris Tommy Hilfiger uzsāka savu zīmolu jau 1985. gadā. Kopš tā laika zīmola sarkan-zili-balto krāsu salikumu apģērbā ir nēsājušas daudzas slavenības, sportisti un sabiedrībā atpazīstamas personības. GLAMI jūs atradīsiet Tommy Hilfiger zīmola apģērbus par izdevīgām cenām. Nevilcinieties, lai izpētītu to klāstu! Dāmas var izvēlēties moderna izskata svārkus, bet vīriešiem varētu būt interesanti apskatīt elegantus kreklus vai jakas un mēteļus
TOMMY HILFIGER kvalitāte
Tommy Hilfiger zīmols piedāvā apģērbu no augstas kvalitātes materiāliem, kā arī īpašu un neatkārtojamu drēbju un apavu dizainu. Apģērbs no šī zīmola būs valkājams vairāk nekā vienu sezonu, un, pateicoties stilīgajam dizainam, tas vienmēr iederēsies jūsu garderobē. Vai zinājāt, ka GLAMI atradīsiet arī zīmola Tommy Hilfiger apavus? Ļaujiet sevi pārsteigt ar zīmola lieliskajām apģērbu cenām un atlaidēm
Tommy Hilfiger ATLAIDES
Jūs esat izpārdošanu un atlaižu fans? Tādā gadījumā apskatiet, kuri no apģērbiem ar atlaidi varētu bagātināt jūsu garderobi! Papildus plašajam apģērbu klāstam, jūs varat atrast arī lielisku sieviešu un vīriešu apakšveļas klāstu.